REKLAMACE

Reklamace a vrácení zboží

Vážení zákazníci,

pokud se vyskytl se zbožím, které jste u nás zakoupili, jakýkoliv problém, můžete jej reklamovat. K reklamaci prosím využijte reklamační formulář, který stáhnete pomocí odkazu zde:

reklamační formulář.docx
reklamační formulář.pdf

 
Jak při reklamaci postupovat? 

1. Stáhněte si reklamační formulář

Je to snadné. Po kliknutí na odkaz se reklamační formulář stáhne do vašeho počítače. Můžete jej vyplnit elektronicky, nebo vytisknout, vyplnit ručně, naskenovat a poslat nám jej na emailovou adresu reklamace@vistex.cz

2. Vyplňte reklamační formulář

Abychom celý proces reklamace urychlili na maximum, je důležité před odesláním formuláře zkontrolovat, zda jsou vyplněna všechna bílá pole. Správnost vyplněných údajů, prosím, zkontrolujte. 

V každém případě také prosím vyplňte číslo účtu.

3. Zašlete nám vyplněný formulář na email  

Vyplněný reklamační formulář nám prosím zašlete na email reklamace@vistex.cz.
Toto je jediný možný způsob, jak nám o dané reklamaci dát vědět, abychom ji mohli vyřešit v co nejkratším čase. 

4. Reklamované zboží nám zašlete

K vyřízení reklamace je nezbytně nutné, abychom zboží viděli a mohli jej posoudit na našem reklamačním oddělení. Zašlete nám jej, prosím, do našeho expedičního skladu na tuto adresu:

Vistex Medical s.r.o.
Veetee Business Park
Pražská 440
281 67 Stříbrná Skalice

Při zabalení zboží prosím dbejte na to, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. Pokud je potřeba, použijte k vycpání volných prostor v balíku např. bublinkovou fólii, nebo staré noviny :-). 

5. Vyřízení reklamace 

Jakmile zboží dorazí k nám do skladu, budeme reklamaci vyřizovat neodkladně a zbytečných průtahů, většinou do 5 pracovních dnů je vše hotovo i přes to, že zákon nám udává 30 denní lhůtu pro vyřízení reklamací. 

 

Vrácení zboží bez udání důvodu

Pokud jste si objednali zboží a následně si rozmysleli, že jej nechcete, nebo neužijete, můžete nám jej vrátit do 30 dní od obdržení zásilky. Postupujte prosím stejným způsobem, jako při řešení běžné reklamace, avšak v reklamačním formuláři zaškrtněte možnost "a) vrácení zboží / vrácení peněz". Nezapomeňte také uvést číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze.